Chill

Hej allesammans! Klockan är 16.13 här och jag ligger i en solstol på stranden. Idag har vi varit på spa. Först fick man en timmes massage (så skönt) i ett litet hus över havet och sedan badade vi i några häftiga pooler med samma coola utsikt och med inbyggda solstolar, så att man kunde sola i vattnet.
Jag har aldrig varit på ett lugnare ställe än det här. Allt är så chill och man kan inte vara stressad. Jätte skönt verkligen. Det är så en semester ska vara! Det kommer verkligen vara sorgligt att åka ifrån det här stället. Det känns som att vi har lärt känna halva ön, både söta små barn, tjejer i min egen ålder och personal på hotellet. Alla är så himla vänliga och trevliga!
(Skulle ha publicerats den 26:e)

Badian

Jag tror inte jag har bloggar sen vi kom fram till Filippinerna, men nu är vi iallafall här och har varit det sen den 23:e. Vi har det bra, förutom vädret...idag har det regnat lite och igår var det mulet. Inte så kul, hoppas det blir bättre! Vi är nu på en liten ö precis utanför cebu, som heter badian. På lördag åker vi vidare till nästa ö, Bohol. Hoppas ni har det bra hemma och god jul förresten! :)
Har lite dålig internetuppkoppling just nu, så det blir ingen bild

HAPPY BIRTHDAY LOUIS

Tumblr_mfjh7erlsn1rr1op2o1_500_large

@ flygplatsen

Sitter nu på en flygplats här i Hong kong och väntar på planet till Cebu, Filippinerna. Klockan är 00:34 och jag är sjukt trött. Ska bli sååå skönt att komma till värmen. Det är verkligen kul att använda bloggen som en resedagbok nu, hoppas att det kommer finnas wifi på resten av hotellen så att jag kan fortsätta med det!

21 december

Det blev inte Disney land idag, utan vi tar det imorgon istället. Istället åkte vi över till Hong kong Island, där vi åkte runt med sitesing buss och shoppade. Det här stället är det coolaste stället jag har varit på och från och med nu min favoritstad. Det är ungefär som new york, allt är så himla stort och häftigt!

HONG KONG

Efter exakt ett dygn och totalt 17 timmars flygning Är vi Äntligen framme i Hong kong!! Flygningen gick bra och det var faktiskt inte sÅ jobbigt som det brukar vara och jag kunde sova mer Än vanligt. Imorgon blir det Disney Land♥

låt resan börja

Om 5 minuter bär det av till arlanda, planet lyfter om 3,5 timmar. Bloggar när jag har wifi. Äntligen börjar resan, så grymt taggad!

don't stop, turn that up, take it higher

Nu var danshelgen över för den här gången. Ikväll var sista showen och det var sjukt kul, egen hejarklack och allt hade jag :D
Det är inte heller långt kvar i skolan nu, bara två dagar och en av de är elevensval där jag julpysslar. På onsdag drar vi! Nu ska jag packa det sista, puss♥
Innan antidote numret, favorit dansen!

usa bikini

Har haft fullt upp med dansen och det är därför jag inte har bloggat. Efter ett genrep i fredags, ett igår + två shower så kunde jag knappt gå när jag kom hem, hela kroppen kändes död och jag har träningsvärk exakt överallt. Men aja, det är iallafall jätte kul så det är bara att ladda om till 3 nya shower idag!
Igår kväll var det mini-jul här hemma, efter som att vi är borta på julafton. Vi firade med familjen, mormor och morfar och kusinerna på mammas sida. Jag fick b.l.a den grymt coola bikinin på bilden ovanför ↑ Den kommer ifrån madlady

Godnatt

Nu ska jag strax äntligen krypa ner i min underbara säng ❥

DANCE

Gamla bilder
Hej! Nu har jag kommit hem ifrån kvällens dansträning där vi tränade till öppningsnumret. Herregud vad komplicerat det var. Eller inte själva dansen, utan alla placeringar, grupper och in - och utgångar, med B1, B2, A3, röd, blå, zebror och elefanter och allt vad det var. Det blir mycket dans nu inför showen, speciellt efter som att jag ska vara med på alla genrep och alla 6 shower. Intensivt, men det ska bli superkul!

packar

Jag håller på att ta fram en massa sommarkläder just nu, för att packa till resan. Jag kommer ju inte ha tid med det nästa helg när jag har danshower hela dagarna och julfirande på kvällen. Att packa är något av det roligaste jag vet. Man blir så taggad och så kan man planera och drömma sig bort till stranden som man snart kommer vara på. Att packa upp är motsatsen...Aja, inte tänka på det nu. Nu ska jag fortsätta! :)

The lucky one

Nu ikväll har jag kollat på filmen 'The lucky one' med Emelie och Emelie. En väldigt gullig men sorglig film. Jag tror jag dööööör, Zac Efron är så jäkla snyyyyygg ♥_♥

4 december

Shit vad kallt det är ute nu. Man fryser så himla mycket när man går till och från skolan. Det ska iallafall bli varmare, bara snön ligger kvar så är jag nöjd! Är så fotosugen, har inte fotat sen snön kom. Det är mörkt när man kommer hem på dagarna så man hinner knappt :(

nytt

Här är årets presenter som jag fått av min bästaste släkt och familj, + kläderna som jag hade på mig idag ↓

15!!!!!

JAG ÄR SÅÅÅÅ GLAD!!! Äntligen 15 år och dagen har varit perfekt än så länge. Igår var vi först och hälsade på farmor på sjukhuset efter som att hon fyllde år.♥ Hela tjocka släkten stormade in där på sjukhuset. Sedan kom de hem hit för att fira mig och faster. Idag har jag blivit uppvaktad av mamma, pappa och Pontus och sedan av släkten på mammas sida. Är suuuuuperduuuuuuuper nöjd med presenterna. Lägger upp de senare!
*Förväntansfull över vad jag ska göra nästa sommar*...