På väg hem från skolan i det fina vädret! ☀

Serieberoende

Igår började skolan och det var inte särkilt kul. Skulle gärna ha haft lov ett tag till. Hoppas det blir roligare idag, tisdagar är mycket bättre än måndagar. Innan jag åker till skolan om ett tag så ska jag kolla klart på ett till Pretty Little Liars avsnitt. Det är riktigt bra! Jag har verkligen blivit ett serie-freak och jag blir alltid så himla beroende!

Mina Niall-naglar

😄👍

1D WORLD

Igår var jag till Stockholm för att besöka One Direction butiken som öppnade. Vi köade i ca. en timme, så det tog inte så lång tid som jag trodde. Det var riktigt lång kö, både ute och inne, men det gick som sagt hyffsat snabbt ändå . Så coolt att ha varit i en 1D world store. Det här var den första som öppnades i hela Europa!

Ridning

Godmorgon! Sitter i bilen nu, eftersom att jag ska följa med Ida till stallet, precis som för några veckor sedan. Då var första gången jag träffade alla hästar och min bästa Bogart sedan jag slutade i ridning för några år sedan. Nu idag ska jag få testa att rida också, super kul!

(Skulle ha publicerats 08.00 imorse)

3e bilden: jag när jag var liten

3 år

2e bilden: jag idag

1a bilden: Husdjur

Molle♥

julklappar

Två av 2012's julklappar var det här, något jag verkligen önskade mig . En fotobok och ett nytt 50 mm objektiv!

bara för att...

15e bilden: En bild som får dig att le

Börjar imorgon!

Tandådalen

Hej ifrån Sälen! Har åkt skidor hela dagen igår och idag. Det har varit tjock dimma vid topparna, så man har knappt sett 5 meter framför sig. Det var lite läskigt. Man hade inte en aning om ifall det var brant eller platt, moddigt eller isigt framför sig. Men det var bara att åka. Nu ska vi basta och slänga oss i snön. Hörs senare!

VI DRAR TILL FJÄLLEN!

We Got The World

Gymnasievalet

Har haft ångest över gymnasievalet ett tag. Nu är äntligen bestämt, bara det att det inte går att ansöka. Får panik verkligen, sista dagen är på fredag. Det står bara 'error' varje gång jag försöker. Hjääääälp mig någon...

Hey, Macklemore! Can we go thrift shopping?

Serious face

Tjoooo, kom hem från dansträningen för ett tag sedan. Den gick bra och var väldigt roligt. I den här gruppen som jag dansar i på tisdagar, dansar vi till låtarna 'Candy' & 'Thrift Shop'. Awesooome!
Imorgon börjar jag 9.30 efter som att det är elevensval. Ååh vad skönt med lite sovmorgon iallafall, ska bli så himla kul också efter som att vi ska börja med kabarén :D

på vägen dit

På Arlanda, när man alltid är så förväntansfull, pirrig och glad

@ the fliiiiight

Flygplatsen i Kina

Äntligen framme i Hong Kong!

Många taxibilar fanns det där...

...och även väldigt coola bilar

Första dagen tog vi först en taxi för att komma till hamnen

Och sedan en färja därifrån och åkte över till Hong Kong Island

Där tog vi en sightseeing buss och åkte runt och såg ön. Så coolt ställe!

Senare laddar jag upp alla bilder som jag tog under bussturen. Hong kong är verkligen en häftigt stad, massor med stora hus och buggnader och sedan helt plötsligt så kan man åka förbi en fin strand.

Filippinerna

TA MIG TILLBAKA!
Jag saknar verkligen resan superduperdunder mycket. Speciellt nu när jag sitter och kollar på bildspel med alla bilder och lyssnar på låtarna som vi nötte där borta - när solen går ner, locked out of heaven och kokomo. Ska snart ladda upp lite mer bilder!

laddad för nationella i svenska!

6/2-13

Nu har nationella proven dragit igång i skolan. I måndags hade vi ett muntligt, idag var det läsförståelse och på fredag är det en skrivuppsats. Har även franska läxa, eneglska verb, och matte prov till den här/nästa vecka och en svenska/idrottsuppsats som ska vara klar. Inte så kul och väldigt stressigt. får knappt någon tid för bloggen. Men jag bloggar verkligen så ofta jag kan!

Igår var jag och Hannah på ett informationsmöte om språkresa i västerås. Blev ännu mer taggad till att åka nu. Hoppas verkligen det blir av! Vore sååååå hiiiiiimla kuuuuuuul

saknar värmen

HAPPY BIRTHDAY HARRY

Tumblr_mhiwyesuzn1s3zzrmo1_500_large

The vampire diaries

Åh vad jag är beroende av denna serie. Så himla spännande exakt hela tiden! Problemet är bara att jag inte kan kolla på den, för det har hänt något med vårat wifi som gör att det är så himla segt. Det laggar bara upp sig, så då måste jag stänga av wifit och kolla på 3G istället. Det kostar jätte mycket pengar, men jag gör det ändå för jag måste kooollaaaa!! JAG DÖR VAR BRA DET ÄR ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥