här kommer svaren!

lite försenat, men ändå!



av: fanny forsberg :D:D
hur länge har du spelat fotboll ? :D
din favorit låt ?
svar; det vet jag faktiskt inte, 4 år typ
det vet jag inte heller, men just nu nöter jag sexy bitch-akon

av: sophia
vem är din allra bästavän? :
svar; min allra bästavän är emma öberg.

av: nathalie
vem av dina kompisar ger dig mest insperation till saker? :)
svar; jag vt inte, många :p

av: emma

1. vilka är dina bästavänner? :D:D
2. hur ofta använder du smink? :p
3. hur ofta trycker du i dig snabbmat? :D:D
4. vilka bloggar läser du?-
5. några kända?
6. är jag cool?
7. vem gillar du?
8. hur ofta dricker du?
9. favvofrukost?
10. jag vet inte vad jag ska fråga så får bli en till muppad, vem är snällast av alla i hela världen? :D:D:D:D

hahahhahahha, älskar dig!
svar; 1. du är min allra bästavän :D
2. typ bara en gång i veckan :p
3. haha, ingen aning. inte så ofta
4. din, lollos, linneas, evelinas, isabellas, mathildas, ellens, amandas osv.
5. kissies och paow typ ;)
6. självklart, men jag är coolare ;L
7. många.
8. haaaha, jag räknar inte precis x)
9. typ gröt med sirap, muuuums ;L
10. haha, dduuuu! :D

av: julia
ööm vad ska jag fråga..?
vilket lag i hockey hejar du på?
vilket lag i fotboll hejar du på?

vilka konstiga frågor. haha men det får duga :D
svar; djurgården i båda! :D

av: Agnes
om du skulle få vara en kändis för en dag vem skulle du då vilja vara? :)
(nice blogg du har!) ^^
svar; jag vet inte, det skulle vara coolt att testa vara typ paris hilton :D

av: michaelavilka är dina bästavänner?
jag är sämst på att komma på men,
svar; emma öberg(a)

 av:
hur lång är du?
vad gör du på fritiden?
svar; jag är typ 1.59
jag dansar 2 danser, går på gymnastik, spelar fotboll och är med kompisar.

av: emelie p
tycker du att våran dans i talangjakten va bra?

kom inte på något :P
svar; ja den var ju bra :p men den kunde ju såklart varit bättre.

av: evelina
1. vilka bloggar läser du?
2. vilken är din favoritglass? :p
3. när fyller du år?
jag kommer inte på något :P <3
svar; 1. de står där uppe :p
2. typ daim :p
3. 2 december


av: amanda syster
vilka bloggar läser du ?<3 :)
svar; de står där uppe :p 

av: hannah
skulle du kunna sälja ditt hår för 100000000000 till mig? :) :p

hahah, ily <3 :*
svar; haha, visst :*
 
av: Moa och Rolig
1. Hur tankar man ett tåg?
2. Hur många klädesplagg har du i din garderob?
3. Vilka länder har du varit i?
4. Vilket är ditt favorit ord?
5. Har du några blommor i ditt rum?
svar; 1. hur ska jag kunna veta det? ;o
2. ingen aning ;p
3. thailand, spanien, sydafrika, holland, frankrike, danmark, sverige, finland, norge, usa, dominikanska rebubliken, usa, mexico, kina, lettland, grekland, cypern och säkert nått mer? :p
4. ?
5. jaa, rosa :p

av: ellen
visst är jag cool ?:D<3
svar; kanske du är, men jag är coolare! :L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0