hemma från match!

nu är jag hemma från matchen mot LAIK. fölust med 2-1 :( AAAAAAAH, JAG BLIR SÅ ARG! i första halvlek var bollen inte på våran sida en enda gång, jossan fick ta bollen 1 gång. och ett mål gjorde vi. men sen i andra halvlekt gör de 2 mål! ett stolpe in -.- maximal otur!
och inte nog med det, när jag kom hem skulle jag iallafall ta ett varmt bad. när jag satte på bubblorna kom nått äckligt smuts ut ur självla hålen. så himla vidrigt! jag lovar, det var as äckligt! typ nått svart, uuuu!
aja, nu ska jag gå och vara sur nån annan stans. hejdå!



bara för at det här inte ska bli ett till sånt där tråkigt inlägg, bjuder jag på en bild från inomhus cupen i v-rås ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0