sorryyyyy!

ojojoj, shit vad lite jag bloggat de enaste dagarna! rättare sagt ingenting. nu ska jag berätta varför;

torsdagen började med att jag kl.8 åkte hem till emelie. 9 skulle vi senast vara i skolans gympasal och lollo, emelie och emelie som hade sovit hos emelie, hade inte ätit frukost! aja, vi hann precis men jag hade bara lockat halva håret. vi hade ett kort genrep och sedan var första föreställningen 10 och andra 1. asså gissa om det var pinsamt?! svar ja. och inte gick det bra heller, lollo sparkade till ett lekis barn i magen x) hahahah, och vi kom för långt til vänster, så jag blev typ inklämd. aja, kul var det iallafall. när vi slutade åkte jag, mamma, pappa, pontus, farmor, farfar, jonas, linda och lilla wilda till orsa.

på fredagen åkte vi skidor typ hela dagen. orkar inte berätta så mycket mer men vi åt iallafall spagetti och köttfärsås på kvällen. muuuums :)

igår åkte vi skidor igen. I LOVE IT!!! aja, sen bastade vi, åt påsk middag och spelade Risk ;)

idag vid 11 tiden åkte vi hit till östa där vi är nu ;p har fått påskägg med godis och även ett par vita converse skor av mormor&morfar. tack så himla mycet! :D:D:D

långt inlägg, hoppas att nån där ute orkade läsa lite iallafall! och att ine alla har slutat läsa min blogg! ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha!

Opps hoppas han inte sa det till ngn :/

Men det var iaf ganska roligt eller hur ? :P <33

2010-04-04 @ 17:09:51
URL: http://llollobc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0