suuper mega dålig uppdatering!

FÖRLÅT för det! men jag kan faktiskt skylla på att internet inte har funkat ;)

igår; var vi i stockholm med klassen. först gick vi till vasa muséet, sen till gamla stan. där gick vi runt i typ hela gamla stan och sen tillbaks till centralen. och sen när vi skulle hem, fanns det inga platsen så jag fick stå! men sen satte jag mig emellan tessan&amanda :) jag hade skavsår på alla tår och det värkte i hela benen, det kändes som man gått 3 varv runt sthlm! fast lite kul var det förstås.
när jag kom hem somnade jag i soffan i 5 minuter, sen väckte mamma mig och sa att jag hade träning om en halvtimme! snacka om att jag var trött? men var tvungen att träna.

idag; praoade jag på mitt gamla dagis! det var var väldgt kul. träffade båda kusinerna, clara och max (y) fick följa med de stora barnen på teater. fem myror är fler en fyra elefanter. hahah:D åh, jag önskar att jag var så liten att jag kunde gå på dagis igen!
vid 3 hämtade mamma mig och vi åkte till v-rås. ett enda köp blev det för mig ;o





jeans jacka; flash
500:-

tack mamma&pappa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0