hejdå 2010!

nu kommer jag skriva om lite saker och lägga ut bilder från varje månad det här året. ibland kan det vara helt oviktiga saker, men om jag har nån bild från det kan det hända att jag lägger ut nån ;)

JANUARI:

i januari hände det faktiskt inte så mycket

jag kommer ihåg att jag var på street feet showen, där min kusin och jättemånga andra som jag kände var med.

FEBRUARI:

den stora grejen som hände i februari var självklart att vi åkte till thailand!

  

vi var även på barndop, min lilla kusin wildas :)


MARS:

i mars fyllde min underbara vän lollo år!

 
jag älskar dig!

vi spelade även en fotbollscup, BigMac cup. det var så konstigt, för det var i en ishall som de hade lagt en massa filtar på typ.


APRIL:

i april åkte vi först till orsa över påsk och åkte skidor, och sen till sälen och åkte skidor igen :D 
orsa:
  
sälen:
  

min bästaste pappa fyllde även år.


MAJ:

i maj hände inte speciellt mycket. nått jag kommer ihåg är att jag och mitt kära gympa lag åkte till vgf hallen i västerås.

vi åkte även till sthlm med skolpoliserna.
 
haha ;)

JUNI:

det bästa med juni var skolavslutningen!

 

JULI:

juli, underbara juli. det är en månad jag verkligen älskar. då fyllde min älskade bästa vän år.

jag kommer aldrig glömma dagen :')

vi gjorde en mysig lite semester till stockholms skärgård.


jag och idkludd :D

globall cup! den är alltid lika rolig. första natten övernattade vi på mathildas baksida. sen när vi spelade kom vi till sist 3:a. åkte ut på straffar. dte var lite surt, men aja.

bilden är från 2009 när vi vann men jaja.
 
hela familjen åkte en helg och sov på hotell och gick på gröna lund :)


sen åkte vi självklart och badade 10000 ggr också, så härligt!

AUGUSTI:

då åkte vi till frankrike :D:D

  

sen var det fotbollscup igen (y) suncup i karlstad.

jag älskar oss!

senare var det dags för det årliga danslägret. så grymt roligt!
 hittar ingen bild :(

min bästaste mamma fyllde även år.



SEPTEMBER:

jag kommer ihåg att skoljoggen var då.
   

då kom också våran älskade kissekatt hem hit!

söta lilla plutten :) <3

OKTOBER:

i oktober fyllde min underbara vän emelie år.

 
jag älskar dig!

min bästaste brorsa fyllde även 10.

old picture!

sen var det dags för det 3:dje och sista fotbolls cupen för året, alsjöcupen!
min kamera funkade inte då, så har inga bilder från det :(

jag kommer ihåg att vi även var iväg på en dans tävling då. kom 3:a :D:D


NOVEMBER:

2 gympa tävlingar!
höst piruetten-kom 3:a. (tävlade i en gren)
hobbeklappcup-kom1:, 2:a, 3:a. (tävlade i 3 grenar)



sen så var det ju Halloween också!
 

DECEMBER:

vi har nu kommit till den sista månaden. ni vet säkert vem som fyller år då? :p

det gör JAAAAAAAAAG! haha, bilden är från i somras ;)

i december fyller även min underara vän emelie år.

HAHA! emelie utan ögonbryn, gud vad jag tycker det ser äckligt ut! samma sak med lollo där bakom.

jag älskar dig!

alla vet väll också att det är julafton i december? en dag jag verkligen älskar är den 24 dec.

julkorten vi skickade iår.

sen är det ju den sista dagen av alla, nyårsafton. vilket är nu! om en halv timme ska det smällas raketer. JAG VILL ÖNSKA ALLA ETT RIKTIGT GOTT NYTT 2011!

 




Kommentarer
Postat av: Lollo

Nemen usch! Jag ba: Shiit där va en tjej med likadant linne som mig! ;o Haha!

<33333333

2011-01-02 @ 00:24:00
URL: http://llollobc.blogg.se/
Postat av: emelie

jäg älskar dig! :)

2011-01-02 @ 17:27:33
Postat av: emelie

asså fanny jag hatar den där bilden på mig (den när du har tagit bort ögonbryna!) älskar dig me :)

2011-01-02 @ 18:58:25
Postat av: Lollo

Älskar dig med :)<3333333

2011-01-03 @ 18:43:03
URL: http://llollobc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0