bara för att jag har tråkigt...

haha, jag gick runt i hela huset och fotade alla saker med hjärtna på eller bara ett hjärta som jag kunde hitta. jag hittade fakitskt 39 grejer :) haha, här kommer bildenra. ni kan förstå hur tråkigt jag har :p









































































.






de 4 sista bilderna är tagna med min kamera, men sen dog den. jag får panik, får lov att lämna in den igen. men då lånade jag mammas Iphone. därför är vissa bilder riktigt suddiga och dåliga. menmen.

vistt har vi många hjärtan i huset? :D


Kommentarer
Postat av: Hannah Eriksson

vilket liiiiiiv! haha, fanny kom hit istället (Y)

btw, fett snygga saker på din önskelista <3

2010-12-19 @ 20:32:51
URL: http://hhannaheriksson.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, snygga bilder ;) :P

2010-12-21 @ 14:28:37
Postat av: emma

no life där ;)

2010-12-21 @ 14:37:43
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0