det var den julen det.

om ni undrar varför jag är så tråkig och aldrig svarar på sms, så är det för att min mobil inte fungerar. den sstängs av hela tiden och så går det inte att sätta på. nu gick den att sätta på och jag ba: yeeees!
så tog jag bilder på min presenter, men nu när jag skulle ladda in de i datan så funkar den inte och då går det inte att ladda upp -.- därför kommer bilder senare istället då jag tar med mammas mobil :)

jag ville bara säga att jag är grymt nöjd med mina presenter och med den här julen, den har gott så himla fort :o tack alla för presenterna! som sagt riktigt nöjd :D:D:D



den här mobilen var super bra och funkade helt perfekt i 2 år.
men nu börjar det krångla. jag ska köpa en ny för jultidningspengarna ;)
nån som har tips på bra mobil?


Kommentarer
Postat av: hannah

skulle vi vara imorgon? :)

jag kommer antingen åka ner på stan runt 11 annars blir jag hemma.

om du vill kanske vi kan kolla när p97 mäter f97 i i-huset sen :D

ring till min mobil när du ser det här :D<3333

2010-12-27 @ 00:32:57
URL: http://www.hha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0