football training!

hejsan! i skolan idag åkte vi pulka/bob. det var så jäkla kul!! jag och lollo ägde, vi åkte rekord långt och snabbast av alla :D direkt efter skolan stressade jag hem. 5 i halv 4 kom jag hem, och jag skulle vara hos hannah halv. stressigt värre! jag fick bara kasta på mig fotbollskäderna. direkt när jag kom dit åkte vi till i-huset för att träna fotboll. jag måste seriöst vara enköpings sämsta målis! fast jag gjorde en snygg räddning-med rumpan! haha, efter träingen kom mormor och hämtade mig. vi åkte hem till oss och hämtade mina saker och sen åkte vi hit till mormor och morfar. jag ska nämligen sova här efter som att mamma och pappa är i österriket för att handla julklappar till mig och pontus :D:D

ikväll ska jag självklart kolla på idol finalen. nån mer som ska det?

 
hittade en bild från vintern-07. jag längtar till vi ska åka till östa, vi ska ju fira jul där! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0