gårdagen:

jag vaknade 20 över 9. vi åt frukost, och fixade oss och så. sen gick jag och mormor ner på stan och köpte lite julklappar, + inslags papper. sen gick vi till tant grdelin och fikade. myysigt! när vi kon hem började jag slå in en massa julklappar till clara och max. lite senare åkte vi hem till oss för att kolla till molle. då märkte vi att han bara öppnade ett öga :o jag höll i honom och försökte lite försiktigt att öppna det andra, men då skrek han till. jag tyckte så synd om honom, och han gick och tog sig i ögat med tassen typ hela tiden. men vi fick iallafall lämna honom. vi kunde inte göra nått annat, vi tänkte att det nog skulle bli bra ;) sen skjutade mormor mig direkt där ifrån till fanna IP. där fick jag åka med bellan tll bälinge för att spela match. jag spelade verkligen skit dåligt! och vi förlorade med 7-1 -.- inte bra! men aja. när jag kom hem igen så åt vi mat. efter det åkte vi igen hem till oss för att kolla om molle kunde öppna ögat. men det hade blivit värre, det var helt varigt och äckligt. stackars lilla molle! sen så fick han lova att vara ensam också :'( men när mamma och pappa kommer hem så ska vi åka till vertinären om det inte blivit bättre. när vi kom hem hit igen så gjorde vi inte så mke, vi hyrde en film som hette "som katt & hund" som vi tittade på.

nu börjar jag få ont i handen, om en stund ska vi åka till molle igen. puss!

 
bild från arkivet :')


Kommentarer
Postat av: emelie

du spelade inte alls dåligt!! det var jag som spelade lika dåligt som när en bitch spelar snäll.



ingen aning om hur jag kom på det, och varför det ploppa fram i mitt huvud. och muuuuuuuuu för molle!! :'(

2010-12-12 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0