hemma hos mormii och morfii!

hej! vi har vart runt hela stan och letat julgran typ! icas och coops granar var inte direkt de snyggaste jag har sett och växteriket hade typ 5 st :o pappa skjutsade hem mig och pontus efter som att vi skulle till tandläkaren, sen åkte han till nått ställe och kollade. där hittade han en liten och gullig gran. har inte sett den än. det blev ingen kungsgran det här året, men hellre den där än ingen alls, ingen julgran = ingen riktigt jul!

iallaflall, när pappa hade skjutsat hem oss så ringde mamma och sa att jag inte skulle till tandläare, de hade bokat fel och det var nått krångel. så hon skjutsade upp mig hit till mormor & morfar och jag och kusinerna har hjälpt till att klä deras gran. superfint! nu ska jag sluta sitta här. pusss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0