mina presenter:

här kommer mina presenter, bilder kommer sen när jag kommit hem!

t-shirt
sjal
linne
mjukis dress som jag ska byta, hade redan den
necessär
klocka
biobiljett
armband
läppglans
jacka och klänning som mamma och pappa köpte i Wien
pyjamas
skjorta
presentkort på åhléns, 200 kr
vantar
britney spears parfym, duchkräm och body lotion
eclipse
skidglasögon
tröja
tights
skidstrumpor
2 böcker
väska
handduk
adidas kofta
trollkarelns lärling
jag ska ju göra om i mitt rum, så då fick jag en stor härlig svart matta och 2 par svarta och silvriga kuddfodral.
sen fick jag 3 lappar:

på den första stog det att jag skulle få filmen "1000 gånger starkare" när den kom ut på dvd.
på den andra stog det att jag kunde byta kortet mot danskläder som ann-sofie syr. (buggkläder)
på den sista stog det att vi ska åka till italien! wiiiiie! :D  vi ska se på fotboll, milan vs. nått lag, haha. det är våran familj, jonte och deras familj och så farfar. vi ska åka i vår. det blir fett niiice!

jag har säkert glömt något, men jaja spela roll.




Kommentarer
Postat av: hannah

ojojoj, inga presenter här inte ;)

jag saknar dig! :o <3

2010-12-25 @ 18:27:25
URL: http://hhannaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0