sista dagen i skolan det här året! :D

(med lektioner alltså)

tjena! efter skolan där vi typ inte jobbade nått, gick jag, lollo, emelie & emelie hem till lollo. vi bakade och körde monopol. vi är bäst på att baka asså! :D haha, vi skulle ta med kakan i morgon till skolan och vi åt upp halva. ops! haha, jag åt alla kanter, så gott o frasigt. nej nu ska jag se på julkalendern som jag missade imorse ;) minst 1 inlägg till idag blir det!

det är ni som gör att jag orkar gå till skolan.
jag älskar er


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-21 @ 14:25:38
Postat av: emelie

och det är ni som gör att jag orkar gå till skolan, hahaha, oops. höll på att skriva att det är ni som gör att jag älskar skolan x)



älskar er!!! :D

2010-12-21 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0