hemma från ett skönt kvälldopp!

nu är är vi hemma från murtsjön, eller ja vi kom hem för typ 1 timme sen. skönt i vattnet, fast jag lyckades tappa bort mitt cyklop. (egentligen var det pontus fel.) -.- det var så murkt i vattnet så det gick inte att hitta. det varsynd:( aja, det fanns alla fall inga grodor så vi åkte till tena-sjön och tog med oss typ 15 grodor kanske? om 2 dagar ska vi släppa ut de stckarna igen. nu ska jag ducsha, imorgon kommer jag lägga ut lite förlag på olika headrar, då är det bara att rösta. håll utkik! :)


tog bort bilden, ångrade att jag la ut den!


Kommentarer
Postat av: AgnesJ

ja, dina lår ser jättetjocka ut.. host

det gör dom inte alls fanny!

var glad att du inte har lår som mig!



puss&kram♥

2010-07-15 @ 19:03:02
Postat av: Anonym

Du är snygg <333 Du ser skitsexig ut på bilden<333 och dina lår ser perfekta ut jag skulle vilja känna på dig<3

2010-07-15 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0