right now.


(det syns inte, men jag har jeansshorts under) :D
godmorgon! nu sitter jag och väntar på emma, när kommer du? haha, hon skulle komma vid 11.15, och nu är den 12! emma du är så seg! hahaha, jag längtar ju efter att du ska komma. har så tråkigt.... aja, du kommer väll snart! då ska åka till koffsan, ska bli så himla skönt att hoppa i vattnet.
juste, inatt sov jag verkligen inte bra. det var så sjukt varmt! har aldrig varit så varmt i mitt rum nånsin, jag låg och vred och vände på mig och visste inte vart jag skulle ta vägen. det kändes som att jag typ hade 50 graders feber. -.- aja, nu ringer det på dörren, bäst att jag öppnar, nu kommer hon. (det var hennes mammas fel att hon kom sent) x)

nu ska jag bara sätt apå min tights, sen ska vi typ äta och åka :D puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0