ännu en ny kategori!

ny kategori-memories.
 jag kom inte på nått bra namn, men det fungerar så att jag lägger upp 5 bilder loite då och då, från saker man aldrig kommer glömma eller saknar. tänkte att det vore kul för er att få veta saker som har hänt i mitt liv, hahha nejdå. men tyvär har jag bara bilder från förra året och i år på den här datorn. aja, kör till med 5 bilder direkt ;)


cypern i sep 2009!



koffsan förra sommaren. okej, det är ingenting man aldrig kommer glömma, men jag längtar tills man börjar åka dit iår!



modell för en dag i våras var sååå himla kul!



haha, thailand-07 :):):)



idol i vintras var också sjukt kul. det måste göras om! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0