fjärd-100 idag!

gud vad irriterad jag blir, jag har redan skirvit det här inlägget, men jag får lov att skriva det igen för det försvan?

aja, hejsan!
idag har vi varit i  fjärd-100 badet. härigt väder idag! efter en stund åkte vi hem till jonte&samuel. deras andra katt pärlan hade också fått ungar! nu bara måste vi ta några! minst 2, haha. hon fick 3 och grynet 2. grynets var supergulliga nu för de hade öppnat ögonen. aja, jag ska tjata på mamma och pappa så mycket jag kan!

efter en stund åkte vi hem hit och kusinerna följde med. de ska sova här :-)
nu ska jag typ göra nått. kysspåer!


Kommentarer
Postat av: emelie

asså fanny! VI MÅSTE VARA SNART! SAKNAR DIG GRYMT MYCKET! :( <33333333333333

2010-06-27 @ 21:37:57
URL: http://emeliesaklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0