förlåt för att jag knappt bloggade igår!

men jag var verkligen inte hemma på typ hela dan,

först på morgonen kom lollo hit, vi hoppade studsmatta och tog lite bilder. det var hur vamrt som helst, så vi betämde oss för att åka till bresse. så vi cyklade dit, det var sjukt drygt för det var huuur varmt som helt och kändes sjukt långt. men till slut kom vi fram. då blev det disigt på hela himlen... -.- men vi badade iallafall! det var iiiiskall, fast vi hoppade från hopptornen ändå :D efter en stund åkte vi hem.

 jag var helt slut när jag kom hem, för det kändes som uppförsbacke hela vägen hem. och då var det bara 20 minuter till jag skulle på dans! jag tog bussen ner, sen gick jag och emma från torget till danslokalen. det var så himla vamrt där inne så man höll på att sprägas! det var typ dubbeltdubbeltdubbelt så vamrt som ute.

 jaja, efter en timme och 10 min kom johan och hämtade oss. då hann jag inte ens äta för då skulle jag på fotboll. efter träningen åkte jag hem till julia också och badade i hennes pool. det var ganska kallt, men kul. snacka om att jag frös, var trött och hungirg när jag kom hem vid 10. jag hade inte ätit middag. hahah, gud vilken intensiv dag.

nu måste jag gå och fixa mig, pussss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0