hoppas!

godmorgon! jag vaknade runt 10 idag, jag har redan hunnit ätit frukost.
snart ska jag fixa mig, sen hoppas jag att vi ska åka till fjärdhundra, för asså mina kusiners katt grynet har fått ungar! ååååh, elle&jens har alltid sagt att vi skulle få ungarna om de fick några, och om vi åker dit kanske mamma och pappa inte kan säga nej för att de är så gulliga! hahah, hoooopppaas! :D


kusin samuel och grynet som fått ungarna (a) ( bilden är från dagnen efter julafton)


grynet igen, ungarna är säkert uuur gulliga! :)


(hahahha, det låter som att samuel har fått ungar, om ni tittar på de jag skrev under bilden på honom, fast alla fattar väl att det inte är så?) x')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0