myyy dday!

imorse gick jag upp 8 och åkte till fanna för att spela match mot storvreta. jag tycker att vi kämpade bra, vi vann andra halvlek med 1-0. men det spelade ju ingen roll, för de hade redan gjort 2 mål i första. alltså förlorade vi med 2-1. jag får panik, vi är alltid bättre i halva? vi måste ju spela bra från början. aja, vi kämpade bra ändå.

sedan åkte jag hem och ducha och sne åkte jag ner på stan ich träffa emelie & lollo. vi tog en fika på café magnifik. mysigtmysigt! sen cykla jag hem igen och precis då kom emma. efter en stund åkte vi på danshowen på Joar Blå. bellan, amanda och alla andra var super duktiga. det ser så himla roligt ut, jag vet att jag tjatar men jag vill så gärna börja!!!

aja, efter det gick vi upp till mormor & morfar och åt middag med glass till effterätt :p haha, och nu sitter jag här i soffan och kollar på fotbolls match, tyskland-australien. en värmekudde runt halsen har jag, fick lite ont i nacken så värmde på den. riktigt skönt! och jag har fortfarande inbte fattat att de tär sommarlov? kommer typ göra det om en vecka. imorgon börjar sommarlovsmorgon, det ska jag titta på. :D

gud vilket långt inlägg det blev, hoppas ni orkade läsa.



   
bjuder på en liten bild också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0