när jag har tråkigt brukar jag underhålla mig med det här!

lite klipp från bounce konseren ;)


publiken dansar :D

hahha, hatar killen som skriker! :o

nöter den här videon, eller allafall i början när den där killen grejsar. haha, jag ska försöka lära mig det, kommer aldrig lyckas. haha, jag fattar inte hur han kommer ihåg?

och här är samma dans igen, fast man ser mycket bättre här på de som dansar på golvet.


där här ni nååågra klipp från "the last bounce" men ni måste kolla på hela, för alla blir bäst i slutet, spec den som är näst längst upp!


Kommentarer
Postat av: emelie

japp, den killen var rätt irriterande. -.-'

men danserna var skit coola!

2010-06-14 @ 10:21:59
URL: http://emeliesaklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0