nycklar efterlysta!

MINA NYCKLAR ÄR BORTA! :o
asså idag i skolan så satt jag på en bänk utanför slöjden och när vi skulle gå in så glömde jag de. jag kom på det när slöjden sluta, och då var de inte där! jag gick runt typ på hela skolan och letad. jag gick till träslöjden och där sa gunnar att någon i 4E hade tagit de för att de trodde att det var nån i deras klass som glömt de. så jag gick till 4E. de sa att de hade lämnat sde till gunnar! så vi gick tillbaka till honom och letade igenom hela slöjdsalen, men de var inte där och gunnar var helt säker på att de där tjejerna hade tagit de. jag vet inte vem som har rätt! men jag får fråga de där tjejerna igen imorn.
det känns inte bra att nån har min hus nyckel och cykelnyckel! :'(

men om nån ser en nyckelkippa med ett kort band som det står SKANSKA på och med 3 nycklar på och en liten grej som det står kina på, säg till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0