SOMMARLOV! (#)

sommarlov, hejhej! sommarloov.
wiiiie, nu är det sommarlov.  Ä   N   T   L   I   G   E   N  !

idag efter skolans avslutning med sång och så, åkte jag, mormor, morfar, mamma, pappa & pontus till tant gredelin. tradetion som vi gör varje år :D efter det åkte jag hem till emma en stund. hahah, vi spelade in "dans på hög nivå", som troligen kommer in här på bloggen ikväll. juste, emma ska sova här också. skiiiitkul!

här kommer några bilder från tidigare idag;


jag o jossan. <3
 
jag o pontus.

emma, jag o emelie.

haha, jag och pontus igen.

och igen x)

lotta, annette, micke, jag & jesper.

några i klassen.

söta lillebror.

emelie och jag, jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar dig också fanny! :) haha,jag ser muppad ut! x) (som alltid) vi måste vara någon gång under sommarlovet fanny! :D <3

2010-06-11 @ 20:52:30
URL: http://emeliesaklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0