skolavslutning imorn!

nu är jag hemma från skolan. fick sluta typ en timme tidigare, riktigt skönt! jag fattar inte atrt jag aldrig mer kommer gå en skoldag i sexan? jaja, snart ska jag på synt, pallar typ inte. men ändå. oh juste, idag i skolan så såg vi på filmen "älskamig" också. man kan verkligen inte inte börja gråta av den! fast några killar är så himla omogna! jag fatar inte hur man kan sitta och skratta när en tjej typ tar självmord? aja, filmen är iallafall hemsk.

 sen efter ska jag, lollo & emeliex2 plocka blommor och göra kransar till skolasvlutningen. bloggar mera ikväll, byyyyyyyyyyeee! (a)



bilden är från skolavslutningen förra året.
jag saknar verkligen oss!


Kommentarer
Postat av: emelie

saknar också oss!! :(

2010-06-10 @ 21:16:22
URL: http://emeliesaklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0