2 andra plaster! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

JAAAAAA! tävlingen gick rätt bra trotts allt. på prisutdelningen sa de först vilka som kom på pallen på matta. jag tänkte att där hade vi en liiiten chans att komma 3;a, men det gjorde vi inte. vi kom inte på pallen alls, så jag tänkte att vi inte skulle få nån medalj den här tävlineg heller. sen var det hopp. först sa de 3;an. det var inte vi. jag tänkte att det var 1 chans på 1000000 att vi skulle komma på pallen, så jag lyssnade inte ens vad se sa. jag satt och typ pillade på naglarna och sen hörde jag alla skrika i mitt lag. så jag ba; aha, wiiiiie! hahaha. VI KOM 2;A!? SHIIIT, det trodde jag verkligen aldrig, efter som att flera stycken ramlade och nån hoppade inte ens. alla var verkligen helt överspeedade och skrek typ hela tiden. och sen kom vi 2;a i fristående också! så jäkla lycklig! :D alla som läser det här tycker säkert att jag är hur himla fånig som helst, men jag blev så himla chokad och jag har varit med på typ 20 tävlingar i hela mitt liv och det har alltid känts lika omöljigt och jvi har aldrig fått medalj förut. ingen trodde heller nånsin att vi skulle få det nu. nu har vi lite bättre självförtroende på resten av tävlingarna. + att vi ba; shiiiit, vi ska tävla mot de där!? de är typ 15 ;o
och sen vann vi över de! :D TJOHO!

 


 haha, vi är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0