bålsta ända från 7.30 imorse!

det stämmer, jag kom hem för drygt en timme sedan. den här tävlingen var som en fotbolls cup, först körde alla 28 lag! (snark -.-') sedan gick 10 lag vidare och körde igen. det var den drygast tävlingen jag varit med om! vi var nummer 8. det gick väll bra, nån som inte gjorde volt annars gick det bra. men sen fick vi sitta och vänta i 2,5 timme på ett sten hårt golv! jag fick så jäkla ont i rumpan och i hela ryggen ;o haha, det var fett drygt iallafall, sen gick vi inte vidare heller. satt där sådär länge helt i onödan. aja, det kan ju inte alltid gå bra! sen när jag kom hem var jag helt säkert på att kolckan var runt 6, men den var bara 10 över 2!? haha, senare ska jag se på wild kids och nån film som jag, pappa och pontus har hyrt och äta godis. myyyyyys :)

det här var med i tidningen idag; 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0