det luktar mat i köket, muuuuums! :p

hej bloggen, idag efter skolan åkte jag hem till emma. vi kollade på film och pratde som vanligt :D ikväll ska jag bara vara hemma. riktigt skönt! är det nått bra på tv ikväll? nån som har nå tips?

 oh juste, imorn är det ju eurivision. ANNA GICK INTE VIDARE!? det har aldrig nånsin hänt förut, kul att titta nu? ah, hur kunde hon vinna? bajs också, fast så dålig var hon inte så att hon inte skulle gått vidare? aja, finns inget att göra nu /:
imorgon ska jag och pontus sova hos kusinerna, eftersom att mamma och pappa ska bort ;)
nu ska jag typ äta. pusssss!



haha, grymt gammal bild på mig, pontus, jonte&samuel. hahahah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0