sitter nu i sommarstugan! (y)

nu sitter jag här i östa, tumme upp! kom hitför typ 10 minuter sen, imorn ska vi åka hem. allafall, kvällen igår var suverän. först spelade jag match med 96;orna. vinst med 2-3. det gick inte alls bra för mig. aja, vi vann ju iallafall. sen åkte jag till emelie.p där lollo ch emelie.b var. vi kollade på "i taket lyser stjänorna" och åt godis :p halv elva gick vi ut och hoppade studsmatta. jag somnade sist av alla (som vanligt), men skit samma. bilder kommer när lollo har skickt de.

aja, nu ska jag gå ut och äta korv som morfar har grillat :D



som vanligt när jag sitter vid den här datorn blir det till att bjuda på en gammal bild.
den här är från thailand 07.
hahaa, jag putar typ ut med magen? jag tycker att ni ska vara nöjda med att jag bjuder på en sån här bild ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0