träning, träning och mera träning.

jag har räknat ut att när den här vecka är slut, så har jag tränat drygt 16 timmar! och då räknar jag inte med att jag går till och från skolan varje dag. inte för att det ger så mycket motion, men det är fett drygt när man har den där stora väskan.
snart ska jag ut och springa med julia också. det ska bli kul :D mitt rekord på 3,2 km, är 16 minuter. (jag har bara sprungit den en gång, men ändå) :p haha, jag kommer aldrig slå det nu, men mitt mål är att slå 20 minuter. önska mig lycka till?



bilden är vääldigt gammal. det är från när julia följde med mig till östa. måste göras om, eller vad säger du julia? :D


Kommentarer
Postat av: julia

jag det är klart vi möste göra om fanny :D

2010-05-07 @ 17:58:04
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vrf just 20 min??? ;O

2010-05-07 @ 19:19:28
Postat av: fanny svarar anonym;

för att jag vill ha ett mål. annars kan man ju bara stanna och typ börja gå, men om man har ett mål så tänker man tt man bara måste försätta, typ därför, haha.



vem är du föresten? ;o

2010-05-08 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0