snöstorm!

hejsan, kom hem från skola för ett tag sen. det är jättemysigt att det har kommit så mycket snö! fast det var inte så mysigt att cykla hem i, jag såg typ ingenting och så var det så tungt att cykla i snön! jag slirade till typ 8 ggr, men lyckades hålla mig uppe alla gånger.
ikväll har jag ingen träning, otrloigt! det är rätt skönt, men jag är sugen på att träna så nej... :( aja, nu ska jag ta en macka. hejdå ;)

haha, bilden är från förra året.
tänk när det ligger såhär mke snö utan för igen...
 


Kommentarer
Postat av: Hannah

du skulle bara veta hur sjuuuuykt mycket jag saknar dig. jag kommer hem pa lordag morgon och jag hoppas vi kan traffas i helgen. sag dig i UNT forretsen, med buggen. grattis <3 miss u

2010-11-10 @ 16:14:10
URL: http://hhannaheriksson.blogg.se/
Postat av: Hannah

svar på kommentaren på min blogg:

fanny, jag har haft det så sjuuuukt bra. allt var så otroligt lyxigt och vackert.

bilderna bevisar ingenting, man måste uppleva det.

men jag menar det verkligen, det fanns ingen ända timme som jag inte tänkte på dig, jag ville stanna kvar men ändå åka hem för att träffa dig.

Jag längtar så otroligt mycket efter att vi träffas, och jag är så sjukt glad att jag har dig som vän. jag har ingen aning om när vi kan vara, men jag hoppas verkligen det blir snart.

Jag älskar dig mest i hela världen <33333

2010-11-13 @ 18:13:19
URL: http://hhannaheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0