utlåst!

så att ni vet så kommer jag bara kunna blogga på kvällarna när pappa kommit hem med datan ;)

allafall, idag efter skolan så gick jag hem som vanligt. när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt nyckeln! och jag var helt sluuuut i benen + att jag höll på att bajsa på mig x) iallafall, jag var alltså utlåst. jag gick hem till jesper och ida och ringde mamma. (min mobil låg i mitt rum) hon svarade inte förns 4, eftersom att hon var på möte och min träning började 5. hon sa att hon inte skulle hinna hem innan, men hon skulle ringa pontus så att han skulle gå hem. vi båda skulle vara hemma vid halv 5 och det var jag. men inte pontus! 10 i kommer han gående hur sakta som helst och johan skulle hämta moig kavrt i! fick typ panik och sen så kom johan precis samtidigt, så jag hann bara byta om. snacka om stressigt -.-

haha, nu orkar jag inte skriva mer. hoppas på minst ett inlägg till idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0