hela helgen i stockholm!

HEJ :D
jag kom precis hem från en super rolig helg i sthlm:

först igår när vi skulle åka så var tåget försenat i en och en halv timme -.- så vi fick åka till bålsta så hämtade pappa mig, mamma och pontus där. (pappa var redan i sthlmn) när vi kom fram checkade vi in på hotellet och så. sen gick vi ut på stan och shoppade :D efter några timmar åt vi middag.

efter det skulle pappa och pontus gå på NHL match i globen. de spelar typ 2 sånna varje år i sverige. eller de har gjort det i 3 år nu. allafall, jag och mamma gick på bio. jättemysigt att det bara var vi. tusen gånger starkare hette filme, rikitgt bra tycker jag!


trailer på filmen ;)

vi kom hem rätt sent, pappa och pontus kom kvart i 1 fast då sov jag, haha.

idag har vi gått på stan hela dagen igen och shoppat. det jag köpte kommer snart upp här på bloggen. när vi hämtat bilen i bålsta, skulle jag och mamma åka och tanka. när vi kom fram till macken märkte vi att det inte fanns någon tanklock! någon hade försökt ta bensin, men när de märkte att det typ inte fanns nån, tog de väll locket istället. så vi fick köpa ett nytt, för annars gick det ju inte att tanka. vilka idioter!
aja, nu är vi hemma. jag är as trött och har skavsår på hela fötterna. men aja, det har varit super kul!

typ rekord mycket text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0