skrattanfall!

ville bara berätta att jag hade världens skrattanfall idag i skolan. herregud, jag vet inte om jag har skrattat så mycket nån gång. det börajde på NO:n. det var inte bra att se en sån film när man var på skatt humör kan jag säga. när jag är på sånt humör skarrat jag åt allt, precis allt. alla stirrade på mig och tycket jag var helt knäpp typ, speciellt lärare :p sen krockade jag med en kille i caffeterian också, ännu roligare. folk blev nog ganska trött på mig. det roliga är är att om någon gör nått jag tycker är roligt, så börjar jag skartta. sen börjar jag skratta ännu mer om ingen annan skrattar och bara sitter och kollar på mig som om jag var världens knäppaste. hahahah! det var så himla kul när kjell tappade pennan. det var helt tyst i klassummet sen ba: pang, så tappade han pennan och ba oj x)x)x)x)x)x) snacka om att jag skratta! haha, fick så jäkla ont i halsen efter 2.5 timmars skratt! det var nära att jag kissade på mig några gånger...


Kommentarer
Postat av: emelie

jag tröttnade efter ett tag... :)

2010-10-06 @ 08:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0