skyller på datorn!

(som vanligt, men p.g.a den så har jag inte kunnat blogga)

igår var det dansuppvisning från elevensval. det gick ganska bra för mig, gjorde nått steg fel, men vem gör inte det? det var mycket mer folk än vanligt så var rätt nervös. fast jag är ganska van att uppträda från gympan och dansen ;) iaf så var det hur kul som helst, fast varmt. höll på att svettas ihjäl! aja.

just nu är jag med hannus som har skaffat blogg! :D:D:D wiiiie, den hittar ni
här. hon har inte gjort så mkt än, men ändå. nu ska jag vara lite sicial med hannah. vi hörs senare!


hannah ville inte vara med på bild:(
 

men sen fick jag henne! MOAHAHAHAH!
(fast den blev suddig :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0