trött imorse!

gud vad trött jag var imorse när molle väckte mig redan vid halv 8 när jag kunde sova till 10 över -.- jag var så trött för att jag var vaken en timme extra i natt.
vid 5 vaknade jag av att det tjöt i hela huset! först trodde jag det var väckarklockan, men när jag hörde att mamma rusade upp förstog jag att det var telefonen. jag har ju en i mitt rum, så jag vart livrädd för det låter så jäkla högt! aja, det var nån som ringde och sa att larmet hade gått på pappas jobb? kunde de inte sagt det idag? aja skit samma nu. nu måste jag fixa mig. hadetbraidag!



bild från i somras.


Kommentarer
Postat av: Eliin

lagom brun ;')<3

2010-10-07 @ 18:53:03
URL: http://sskrikopanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0