visste ni att...?



jag kan göra masken med min tunga.

jag samlar på udda saker att äta. i min samling har jag: krokodil, älghjärta, antilop, struts, kanin gräshoppa o.s.v.

jag kunde alfabetet utantill när jag var 1,5 år. jag var lätt lärs när jag var liten (tidig med att prata men rätt sen med att gå)

jag suger på att åka skridskor.

jag älskar typ alla djur utom ormar och vissa insekter. så om någon vill döda en spindel säger jag typ; nej, stackars spindel! :o haha.

vi ska på bio nu så jag hinner inte mer!


Kommentarer
Postat av: Hannah

igår på donken...

hannah: visste du, jag kan göra masken med min tunga!! :DDDDD haha:p<3

älskar dig <3

2010-10-03 @ 18:06:42
Postat av: julia

haha, som hannah skrev. du ba: kolla julia, jag kan göra masken med min tunga. du är rolig du fanny :D

2010-10-03 @ 18:23:50
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0