home from the shcool!

hej sötnosar, jag kom hem från skolan för nån timme sen.
gud vad jag tyckte synd om molle imorse! han somnade i mitt knä och så fick jag lov att väcka han och sätta ut honokm i uterummet för han ska vara där när vi inte är hemma. jag satte honom där och sen så fick han sånna där kattögon som katten i shrek får! jag tyckte jättesynd om honom för att jag skulle lämna honom där själv. sen så gick jag runt och kollade från baksida och då satt han där vi drren och jamade lite :'( åh, hahah, det låter jätetöntigt jag vet.

aja, ikväll ska linda, wilda, farmor och mormor komma hit och kolla på lilla kissen. nej nu måste jag träna keyboard. bye!


haha, slumpad bild från julias poolparty förra året :p


Kommentarer
Postat av: julia

det är väl emma, tessan, michan och emelie på bilden?

för jag ser inte vilka det är, hahha :)

2010-09-20 @ 21:38:58
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0