18:12

hejsan! vi kom hem ifrån östa idag. i påskpresent har jag fått en snygg magtröja av mamma och pappa, påskägg av mormor och morfar med godis, joggingskor och en t-shirt i och ett påskägg med massa massa godis i av farmor. tack så mycket! har verkligen ätit as mycket gpdis de här dagarna...inte bra! men aja, är det påsk så är det :D
just nu sitter jag ute på altanen, solen håller på att gå ner, men inte fryser man för det fast man sitter ute i linne och shorts. man skulle kunna tro att det var en dag mitt i juli nu, fast det bara är april!

typ såna här skor fick jag, fast det var inget gult på de. blir verkligen perfekt tills jag ska börja ut och springa i gånsta snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0