hemstudiedag.

hejsan! idag har vi haft hemstudiedag så jag kunde sova till ungefär 10, skönt! jag, lollo och emi åt lunch på stan. sen började vi med uppgiften som var att åka runt i hela enköping och leta efter en massa grejer, ta kort på grejen och sen sätta ut den på en karta. det tog ett tag, men vi hittade alla med lite hjälp av morfar, haha :D efter det åkte vi hem hit och då kom även emelie. sen efter det har jag dansat och nu ska jag duscha. puss!

ps: när vi ändå var på stan passade jag på att köpa den där bikinin jag la ut igår, älskar den ♥ ♥ ♥

pps: barcelona utklassade real madrid igår. boll innehav: 29% till real och 71% till barca. messi gjorde båda målen :D ♥


Kommentarer
Postat av: emma

pps, hahahha

2011-04-29 @ 07:42:35
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0