red eye.

tjena, hallå, hej!
idag i matsalen spärrade jag typ upp ögonen mot lollo och hon ba: du blöder i ögat! :o
och alla andra ba: shit vad äckligt :o
så jag fick typ panik. jag kollade i en spegel och jag hade en liten röd prick rättlångt uppe i ögot, asså under ögon locket. sen var det inget mer med det. sen på no:n började blodet rinna ner. så just nu ska jag ett blod sträck ifrån längst upp i ögat typ ända ner till pupillen och det ser skiiiit äckligt ut! jag gick till skolsyster och hon sa att ett blodkärl hade spruckit och att  blodet kommer att rinna ner ännu längre. sen så visade hon än jätte läskig bild, där allt det vita på ögat hade blivit rött och så sa hon att det kunde hända. och om min syn blev sämre skulle jag åka till akuten och ja...så imorn kanske jag kommer till skolan med helt rött ögoa :s nu vart det rätt mycket text om mitt öga och ingen bryr sig.  haha, det syns typ inget på bilden, men det är helt rött ovanför sträcket också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0