sista dagen på sommarlovet.

den har just passerat. det känns så himla sorgligt och overkligt att tänka på att skolan börjar imorgon. alla andra år har jag tyckt att det skulle bli jättekul att börja skolan efter sommarlovet, men inte nu. asså nu måste man tänka på när man ska lägga sig på kvällen, man måste ställa klockan på morgonen, man måste hålla koll på en massa tider o.s.v. och sen är det ju det här med läxor prov och betyg, usch! gud vad jag saknar känslan jag hade på skolavslutningen, samma kväll skulle jag rivstarta sommaren med att åka till grekland och sen hade jag resten av sommaren framför sig. nu är allt över :(

självklart ska det bli kul att träffa alla kompisar, få veta vilka lärare man ska få och allt sånt. så en vecka vill jag gärna gå, men inte mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0