AAAAAJ MIN FOT!

idag på träningen kändes det som att jag skulle dö. jag och en annan tjej sköt på bollen samtidigt, men hon började skjuta lite tidigare, så när jag skulle skjuta så böjdes min fot bak. hela benet följde inte med, utan bara foten vreds upp. jag kände hur den knakade till 2 gånger. det var lungt det ondaste som hänt i hela mitt liv och det värsta är att jag har nästan lika ont just nu. kan inte stödja en endaste lite millimeter på foten. det gör så ooooont, så fort jag rör lite på tårna så känns det som att jag bryter av foten! gud så jobbigt det är att hoppa på ett ben!! som tur är har jag så snälla vänner som bar mig ut ur idrottshuset. aja, vi får se hur det blir imorgon. jag kan ju inte hålla på och hoppa omkring på ett ben...

Kommentarer
Postat av: Emelie p

Jag har kryckor om du behöver låna :D

2011-12-17 @ 00:08:07
URL: http://eemelieperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0