Luleå i bilder

massage på flygplaten.
invigningen
det var bara 2 från varje klubb som fick vara med på invigningen. jag fick det för att jag fyllde år dagen innan :)
pontus & mamma i publiken. de var så bra hejarklack, ena vann hejarklacks priset. det förstår jag verkligen, vi var grymma på att skrika :D
alla dansare på golvet
märta, minette, alex och amanda med den lilla pokalen!
oj, skärpa på emmas tröja
på hotellet
det blev lite kaos när alla i ena + allas föräldrar skulle till restaurangen, men det gick! med 2 väldigt långa bord..
nathalie och emma
ute på stan, upptäckte nyss att mamma blundade...hahah!
på planet
jag och pontus nötte temple run, hela vägen hem!
där har ni hela min helg i bilder, har haft riktigt roligt i helgen med mycket skratt. ett minne för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0