mina julklappar:

2 böcker, systrar i jeans 4 och elsas värld
dollar
hårprodukter; schampoo, balsam och någonslags hårspray som ger håret volym och glans. allting luktar suuuuper gott!
sverigetröja och en biljett till sverige-brasilien. den sista matchen någonsin som spelas på råsunda! :D
benskydd, behövdes verkligen. har haft mina andra sen jag började i fotboll
2 cykellysen och ett sadelskydd
polkagrisar! det fick jag av pontus.
snorkel & cyklop, perfekt att ha på curacao!
smycken: thomas saboo berlocker, örhängen, ring och halsband.
skivan från street feet showen.
badskor, ifall det sulle vara stenar på stranden eller i havet
sidoväska
en väska till pjäxorna. 
presentkort på att jag ska få åka och fixa mina ögonbryn på en salong. haha, det låter säkert jätte konstigt, men mamma har gjort det så då ville jag också testa det.
tofflor
strumpisar
vantar och mössa
pannband
+en MASSA kläder som jag inte hinner lägga upp just nu
+2 skivor, adele och rihanna
+usa resan kan man väll säga ;)
tack så mycket släkten! ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0