mina presenter

här alla alla mina braiga presenter. antar att man inte ser så bra, så skriver de också. det här är alltså av släkten, + emma: kortärmad onepiece, elsas hemlighet, stativ och fjärrutlösare till kameran, thomas sasbo berlock, presentkort på lagerströms (400:-), presentkort på intersport (500:-), röd mys dress, skidbyxor, 2 nagelack, nagelacksborttagning, nagelfil, tops, 2 små skålar, halsband, usa tröja, rihannas parfym, kort som man betalar med, almanacka till 2012, stickad tröja, örhängen, jeans och det bästa av allt: att jag ska få göra om i mitt rum!! alltså välja tapet, nya möbler och lite annat smått och gott, som det stog på lappen.
tror det var allt. och ännu en gång, tack superduper mycket allihopa och tack till alla som grattat mig på facebook :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0