det blååååser ute.

hej! imorse höll jag och lollo typ på och dö flera gånger när vi gick till skolan. det var typ värsta isgatan ute! men vägen till lollo var ändå värst. då gick jag typ i slowmotion. ändå höll jag på att ramla typ 10 ggr. det är så pinsamt när man är själv, men som tur var gjorde jag inte det. jag skulle kunna åkt skridskor till henne, kanske ska göra det imorn? haha.
nu kom jag nyss in. igår följde lollo med hit efter skolan och då glömsde hon sin mobil. (och jag glömde ta med den till skolan idag) därför gick jag till henne och lämnade den nyss. vi har närmare till varandra nu (y)
nej nu ska jag ringa emma trorja. pusshej!

bild på mig och lollo från i somras. jag kommer precis ihåg dagen, det var så jäkla varmt! typ den riktiga första sommar dagen. vi cyklade till bresse och badade, var helt blöta av svätt när vi kom fram. och precis då blir dte moln över hela himlen så det blev kallt. haha, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0