träningsvärk.

igår var laget i vgf hallen i västerås och tränade gymnastik. i 6 timmar! inte så lite träningsverk har jag just nu, i exakt varenda del av min kropp typ. fast det är värst i rumpan, kan inte gå normalt. imorse kunde jag inte ta av mig skorna för jag kunde inte böja mig ner, så emelie fick hjälpa mig, haha. det gick inte så bra att träna idag. men aja. det var ännu roligare än vanligt att träna i vgf hallen nu, älskar't! speciellt att göra pikerad halvskruv ner i grop. här kommer några bilder:

en glad emma på vägen dit.

jag & linnea.

den coola hallen.

emma is doing a volt.

jag i gropen.

bra fotograf där emma...

och där...HAHA!

och till sist en till bild på söta emma :D


Kommentarer
Postat av: Linda Ström<3

åhh jag saknar er tjejer<3

2011-02-08 @ 20:43:16
URL: http://lindaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0