dålig uppdatering!

förlåt för det, men igår var jag ju på cup hela dagen och dagen innan orkade jag verkligen inte sitta vid datorn.

allafall, igår när jag kom hem från cupen var jag verkligen helt slö och hade ingen ork alls. jag tog ett varmt härligt bad, det var skönt. efter det började jag må as illa och så fort jag rörde mig fick jag ont i huvudet. så jag gick och la mig redan halv 10, men kunde inte sova för jag hade feber. jag var kokhet i ansiktet, men frös ändå så jag skakade. men till sista somnade jag.
idag mår jag mycket bättre, bara lite yr i huvudet!

nu måste jag klä på mig, har ännu inte orkat det!


Kommentarer
Postat av: emelie

krya på dig!! hoppas vi ses på tisdag iallafall :D

2011-01-05 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0