första dagen i skolan!

idag var det första dagen i skolan. har redan fått läxa och allt. 20 glosor tills på torsdag -.- suck!
efter skolan hade jag keyboard. det gick faktiskt väldigt bra! efter den gick jag direkt hem till moa som har börjat i våran klass :D där var också emelie & emelie. nice!
när jag kom hem åkte jag och mamma direkt vidare till tandläkaren. det gick bra, inga hål. har aldrig haft ett ända i hela mitt liv (y)
senare får ni dagen outfit också! (senare kan betyda imorgon)

 
på tal om tandläkaren, här får ni en trevlig bild på min tand när den var som lösas. haha, det här gör jag bara för att vissa tycker det är skitäckligt att se. MOAHAHAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0